Sunday 4 November 2012

...dan apabila semakin berubah...

assalamualaikum :)
 
 
lately, aku semakin perangai buruk, dan hodoh. yang aku sedar sgt 'obvious' ialah panas baran. sebab apa erk? sebab kurang iman kot...iman turun naik adalah benda semulajadi, tapi aku ni ha. dah  kenapa jadi mcm ni? tak boleh dengar something yang orang 'berkeceks-keceks secara kurang a___r' setelah orang bagi senyuman dan bercakap lembut dengan dia. opssss maafkan aku. terlepas meluahkan. tapi ni kan blog. adalah hak seseorang untuk bermonolog dalaman atau luaran, selagi mana tak membuatkan orang marah dan bertambah dosa..aduhhhh.aku tak suka perangai aku sekarang. letsego berubah! :'(    
 
 
If Allah says it's for you, the time will come...If it's not for you, then there must be a much better thing Allah has saved for you...
 
 
 
 

2 comments:

  1. insyaAllah jika ada kemahuan untuk berubah... u can do it!

    p/s: harga fisher price tu dlm 8000 yen (nanti try convert ikut pertukaran semasa k)

    ReplyDelete
  2. tq akk..oyak deh, brapo hrga playgym baby tu...hehehe

    ReplyDelete