Wednesday 31 October 2012

# Ending Oktober #

assalamualaikum :)

 yebba yebba~Oktober sudah habis.tapi tu bukan tandanya aku seronok. tapi semakin sedih.aku akan jauh daripada kawan2, akan posting sorang2 sebagai org baru dlm sekolah yang aku taktau lg macam mana, dgn warga sekolah yg aku taktau mcm mana penerimaan depa dkt aku. wallahua'lam. trima dgn redhOooo sajaaa..hopefully semuanya akan dipermudahkan Allah. bagi aku kerja lebih susah dari study. sure. atau tanya mereka-mereka yang sudah bekerja, ada tak penemuan baru yang menyatakan bekerja itu lebih awesome dari study? kalau jumpa, sure orang tu aku isytiharkan dia awesome lagi comel. kerana buat aku tekezutt sebentar~heheheheeeeeeeeee...yang pasti, hidup perlu diteruskan. ulang ayat ni kali ke 20,000.  paling penting...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Hati-hati dalam menjaga hati. Kerana dari hati lah penilaian dibuat oleh Ilahi 

2 comments:

  1. hati kena ikhlas..

    that's the one that i always try to remember myself.. kalau tak ikhlas semua pun takkan menjadi baik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul izma~sy cuba nk jd mcm awk...byk sgt b'sabar n redha...hidup terlalu singkat, x pyh nk cerewet mcm-macam kan gegurl cantik? hehehe

      Delete