Monday 3 October 2011

.i.ouls.menggelabah.

                          assalamualaikum ;)


kalo examnier tengok tajuk di atas, sure saya akan makan pelempang kan..sebab nya 'i', pastu ada perkataan 'ouls' pulak? dhla ejaan all tu, silap. fine..maafkan saya wahai sir / teacher.. lewat ini, saya rasa sangat tertekan. sangat tention.kalo final year student lagi lah kan?jadinya, bilakah saya tidak berasa tertekan? opppsss..saya memang macamni.so what?terlalu risau sesuatu benda. penyakit ni memang sangat tak bagus dari segi psikologi moral sivik sukan kajian tempatan. tettttt.merepek.ni sebab gara2 tention letttew~


nak kata struggle kerja, oh tidak. nak kata banyak research - lagi lah tidak. nak kata rajin berblogging,  tidak jugak. ntah. nak update blog pon rasa malas hampas. sebab tention masih berbekam. ntahla..dan ntah beribu riban ntah. orang lain pon lalui situasai yg sama macam saya, tapi nampak okey? mayb saya je kot tak okey? hmmm...bersabarlah wahai diriku..


doa semoga Allah mudahkan urusan kita:
Ya Rabbana, Yassir lana, amrona, 
Ya Robbana, faqhfir lana, zunu bana..




oho~sebelum terrr-lupa, ingat ni wahai saya dan rakan-rakan saya,


Kesusahan tidak semuanya seksaan, dan yang paling pahit bukan semuanya racun. tetapi adakalanya lebih berguna daripada kesenangan yang terus menerus..



No comments:

Post a Comment